Monday, December 3, 2012

Tak tanya salah.Tanya pun Salah.

Pagi-pagi rasa nak meletup sekejap.
Aku punyalah telefon baik-baik,cakap pun baik-baik.Tapi,lastly apa yang aku dapat?



Well.Kerja customer service memanglah boleh naik angin.
Tapi,please lah...customer call elok-elok,tanya pon elok-elok,jawablah dengan elok-elok.
Geram.Sangat geram.

Bila kena marah,aku rasa dah tak nak call.Biar aje burn hadiah tu,or jual aje kat orang lain.Senang.




Semua kerja penat.Mana ada kerja tak penat.Kalau tak penat pun,at least penat jugak.

Ah,boring kena marah.Suara dia bukan buluh perindu.Suara dia adalah buluh pesakit.Ya,that's it.Sakit hati campur telinga yang mendengar.Boring.

Aku tak nak sebut siapa yang marah aku.Bukan aku tak terima orang marah tu,cuma aku tak bersalah,tiba-tiba kena marah.Layak ke aku kena marah bila aku tanya apa hak aku?Loooooo....aku pun ada perasaanlah !




No comments:

Post a Comment

Bicara seorang pemerhati...

Blog ini dimiliki oleh Cik CT.