Saturday, December 1, 2012

Bercuti di Hotel Hydro

Entri aku semalam ada sebut pasal dinner.
Okay,last week aku join dinner company tempat keje abah aku kat hotel hydro.
Kat mana tu?Korang boleh tanya Google.

Walaupun mak ayah aku pernah jadi orang penang,tapi tak terlepas jugak kami semua untuk pening kepala,pusing-pusing jalan cari tempat ni.Abah aku asyik berkata betul ke jalan ni.Betul ke sini?Belah kiri hotel tu.Aku pun a'a...betullll...sebab tengok signboard.

Pukul 4 baru aku check in masuk.Satu family check in.Dapatlah double superior room.

First time masuk,serius aku ternganga sekejap.Dengan pemandangan indahnya...ahhh...cantik sekali.Hotel ni betul-betul depan pantai,cuma dipisahkan oleh jalan tar aje.



Ni gambar depan kolam renang.Tak berapa clear,takpelah.Pergi sendiri.Tengok sendiri.Yer.


Dari luar balkoni,ada nampak perumahan orang.Ala,sape agaknya pemilik rumah ni?
Kalau nak masuk minang aku,bagi kat anak dia,confirm aku terima !


Actually,ada 4 bangunan kembar ni,tak silap akulah.
Bakal kondominium aku nanti.Berangan.

Dah.Tak banyak gambar aku upload,sebab cameraman aku tak amik banyak gambar.Takde pon gambar hotel tu.Tapi,erm...erm...jadilah tu.

Malam tu turun pergi dinner.Ball room dia best,selesa.Aku suka.Penyanyi band dia pun best.Sedap suara dia.Makanannya erm...okaylah.Boleh tahan,mungkin sebab aku ni tak berapa suka ala-ala barat,so aku boleh cakap okaylah.Pelayan-pelayan dia bagus.Rajin.Keep it up.

Pagi  tu,before nak balik,kami turun sarapan.Memandangkan sarapan kami ditaja oleh KTPC,jadi sedikit sebanyak aku suka.
Mak aku cakap nasi lemak dia sedap.
Aku okay aje.Cuma aku suka pekerja dia.Baik aje layanannya.Walaupun penat,tapi sentiasa baik dan tersenyum.So,aku suka.Suka.Suka sangat-sangat.

Okay,penat dah menaip.Nanti aku sambung balik cerita pasal dinner pulak yer...


No comments:

Post a Comment

Bicara seorang pemerhati...

Blog ini dimiliki oleh Cik CT.