Thursday, December 20, 2012

Perasaan

Salam jumaat semua..
Rasanya dah lama aku tak update entri apa-apa kan...

Erm,pagi tadi aku buka facebook.Saja usha-usha wall..aku ter..ter..terlah nampak kan gambar-gambar konvo budak sebadge dengan aku dolu.
Well...hati rasa.. rasa... rasa macam sedih aje.Yap,aku sedih sangat.

Tapi,orang akan cakap.So what dengan aku?Aku yang pilih jalan ni,so kenapa aku kena sedih-sedih.

Erm...

Dulu time asyik berjaya...kita tak kenal pun apa tu kegagalan.Dan sekarang ni bila aku dah kenal apa tu kegagalan,ianya bagaikan mimpi buruk dekat aku.Kan?

So,aku menasihatkan pada junior-junior aku,if korang rasa spoil macam ni,just cari benda yang baik dan elok untuk lupakan perasaan sedih korang ni.Okay?


No comments:

Post a Comment

Bicara seorang pemerhati...

Blog ini dimiliki oleh Cik CT.