Friday, November 30, 2012

Cuti-cuti-cuti-cuti

Yea….yeah…esok cuti.Lega.Boleh tido.boleh bangun lewat .
Penat kerja,rasa nak buang segala bagai letih ni.Walaupun takdelah kerja sangat aku buat pada hakikatnyalah.Tapi,aku suka latihan industri kat sini.Environment dia okay.Tak berapa busy.Tapi okay.Aku suka.

So,what's my plan tomorrow...
erm...
erm....

Tengok tv campur kartun = boring gak kadang-kadang.
Tengok komputer campur main game = bolehlah...

Apesal lah siaran kat tv asyik cerita macam tu jer.Boring.Takde feeling pon.Asyik-asyik citer pattern sama.Aku pon jadi jemu.Bosan.

Last week,abah aku menang baucer penginapan.Masa event diner tahunan tempat kerjanya.
So,hari ni,bila aku call si tuan punya telefon,naklah check in esok,dia kata full.
Pastu aku pon cakap nak minggu depan,dia kata full jugak.Tapi,kalau aku nak check in hari biasa dia bagi,katanyalah.

Alamatnya,tak jalan-jalanlah aku makan angin.Baru plan nak makan angin sambil usha orang kat Batu Feringhi,tapi habeh,tak boleh.



Macam best ajer duk kat tepi laut ke apa.Kan?



























No comments:

Post a Comment

Bicara seorang pemerhati...

Blog ini dimiliki oleh Cik CT.