Wednesday, January 16, 2013

Lukisan 3D

Hai korang !

Semalam, masa aku sibuk belek facebook aku, tetiba aku terasa nak tukar cover photo.
Aku belek-belek dalam Google, aku pun terjumpalah dengan banyak lukisan dan foto yang menarik. Tapi, yang paling menarik dan memikat hati aku, adalah lukisan 3D.

Lukisan 3D ni bukan macam lukisan biasa.
Ada kalanya kita sebagai pemerhati pun boleh jadi keliru, sebab lukisan tu seolah-olah hidup walaupun pada hakikatnya cuma menggunakan teknik kreatif, unik dan menariklah...

Berikut adalah contoh-contoh lukisan yang membuatkan aku sukalah tengok:



Kalau korang tengok, macam gaung, tapi sebenarnya jalan biasa yang dia boleh buat lukisan macam ni...
Menarik kan?


Lukisan ni macam ... gayat sikitlah.. tapi sebenarnya cuma lukisan atas jalan biasa jugak..
awesome!!!



Sama jugak macam di atas. Lukisan 3D jalanan yang membawa maksudnya tersendiri...

Sumber: Google




Macam yer-yer jer kan.. erm.. seseorang dari gambar bagi pensil kat orang di luar.
Huh, macam seram, tapi terbaik.











Okay, korang boleh tanya mr google lagi...
Banyak lagi gambar yang mr google boleh kasi.

Tahniahlah kepada semua pelukis 3D yang mampu menghasilkan lukisan macam ni...



No comments:

Post a Comment

Bicara seorang pemerhati...

Blog ini dimiliki oleh Cik CT.